29 de gen. 2016

dies

tants dies sense passejar per aqui, sense fer-hi res de res...
no hi ha massa a dir ? sempre hi ha quelcom, per exemple ara pensava que heroes es la millor canço que he sentit mai ? potser no, n'hi han moltes més, però aquesta és especial...
vaig anar a veure, o millor dir "sentir" els animals a l'egipte, en la recent expo ja tancada del caixaforum: esplèndid l'art d'aquesta gent tan coneguda però alhora també amb molts interrogants !! _ fins el 14 de frbrer encara estarà dibuixar versalles...
pinto, pinto poc, però pinto...
m'he passat tot el 15 sense pujar res a la meva web, però si al facebook, vejam si faig el contrari aquest 16, crec que la meva web es mereix més constància expositiva, pe això la vaig  fer _ estic desencisat encara, amb els desassossecs corresponents. i els vicis i virtuts del nen que pintava i dibuixava sense parar i que encara ho és, només en i amb la ment, però això és el que val _ que val per a qué ? per entrar en algun llim ? potser en alguna sala de tortures, de somiatruites, de tontus ? no sé, m'és igual... la vida segueix, el mon segueix rodant i ens seguim fent més mal que be _ cest la vie !!! i jo vaig pintant, poc i en petit, però pintant, i ho voldria més constant, i en gran i a tota ostia, però...
llegeixo 4 ó 5 llibres al mateix temps (nits) murakami especialment, però els dilluns passat, no: diumenge al vespre passat, vaig començar ficccions del jorge luis borges, grandiós escriptor que tot i així l'he llegit ben poc i crec que en pocs mesos me'l menjaré en grans proporcions (literàries...) _ algo semblant vull fer amb cortázar,
i cambiant de tema:
m'agrada aquesta carta
demà gruix de pintura, o no
el vent crema i es moren els cantants i els músics...


 
 
Copyright © xaropdement
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com