21 de jul. 2011

aleshores

escolto swet jane de lou reed i penso que collons ha fet la música popular des de aleshores per superar tot això_ fa pocs dies em preguntava idem davant d'un documental molt ben parit (immillorable) envers els the doors_ alhora avui m'ha tornat a pujar la no se que (amb mig segle que em de dir: el cointreau, el 43, el calisay, els collons de mico...????) quan escoltava still de joy division,o si continuo amb diamond dogs del bowie, o qualsevol de la joplins, el jethero tull, els purple, els floyd, els blue blothers, la mara que ens va parir a tots, com hem d'aguantar la tonteria suprema dels manel, o l'antonieta font de torn, però que ens està passant, o jo mateix que ploro un dia escoltant al bach, o les variacions goldberg del cabronaç del gould i l'altre dia s'hem treu la regla escoltant una parida suprema dels talking heads per exemple >>>, que carai estem escoltant per la puta radio?? que a la mínima surt el filldeputa del georgi dan o com es digui cantant (és un dir...) la puta barbacoa o el puto veranito del collons, però que és això, que és el puto josep cuní o el xavier solà que es pensen que han descobert la merda de tv que es fa ara, per no entrar amb les belensesteban's de la regatera i tot més operat, però que és això_ cal que marxem cap a l'índia o a hawai i amb el ipod ben carregat de reed, morrison, bowie, springsteen, floyd, marley, strites, doors, creedance, collins, purple, cure, davison, clapton, yes, genesis, o jo que se,
a la merda tot
joder,,,,,,,,,,
 
 
Copyright © xaropdement
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com