6 de jul. 2010

paranys

...impressiona comprovar com passen els dies, els mesos... ara que un gran amic meu compleix el mig segle i jo l'any que bé... toca tocar ferro per desitjar (desitjar-nos) més sort i salut, si més no per continuar recercant les essències d'aquesta existència, si és que hi ha quelcom més, entre l'ara i aquí i l'altre costat d'entre les línies febles del gran acord...
he canviat la meva web i convido a humans, plantes i animals a visitar les novetats... cosa estranya: m'agrada molt,aquest cop, la majoria d'obra sel·leccionada, tot i l'oblid quasi instantani dels quadres que acabo, aquesta vegada he reflexionar més a la vora dels paranys i paisatges interiors nous que es desenvolupen a partir de la imatge i sentiment de cada resultat... segurament m'anima tot amb suficient intensitat a fer una expo física abans d'acabar aquest any.
Avia'm...


 
 
Copyright © xaropdement
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com