1 de jul. 2011

braus

un altre cop sense anar a l'inauguració del julio arriaga_ em sap greu i aquesta vegada hi aniré entre setmana, ja fa cosa no poder fer uns pocs km per veure quelcom genuí dins l'art d'aquestes contrades...
sempre m'ha agradat l'estètica i la plàstica de la tauromàquia, però la crueltat envers els braus gens ni mica, i sembla que no puguin anar per separat, per això estic d'acord amb la llei catalana que acaba amb aquest espectacle fora de temps i massa cruel_ el recent article de víctor alexandre posa varis punts ben clars del interès espanyolista i botifler dels polítics de torn que aprofiten la suposada bandera de la llibertat on no n'hi ha pas... adéu toros pel meu país, sempre quedarà l'art i d'altres mitjans per saber d'ells, i espero que algun dia deixin de matal's també pels altres mons...
viladecans escriu bons articles al cultura's de la vanguardia (per fi catalanitzada...), en general però segueixo al ara.cat i molt menys ara a el país: cest la vie i la competència, per a mi però: tan el país com ara.cat és del millor que hi en premsa ha per les hispania
cada dia veig menys galeries d'art, demà faré una excepció i també al vespre espero anar per montjuïc aviam si s'anima la muntanya amb les sessions de cultura per arreu i suposo que gratuït? 
per cert: acabo de renovar la meva web amb obra sel·leccionada (poca) d'aquest any_ no crec que sigui la crisis però un excés de reflexió i/o preocupacions fan que els apunts mentals i físics no traspassin gens rapit fins als pinzells: altres hores plens de pigments i desitjos, però de moment ara només en algun  racó de l'armari de la ment calenta i persistent quan vol despistar i confondre, com sempre...
quasi be 1 any amb una obra nova estrany,persistent, ràpida, on un nou expressionisme vital és mostra per quedar-se molt de temps, per guarir desitjos cruels i per no curar ferides amb falsos honors... vaja'm: no estic per osties, i aquestes pintures van directes al cor i l'estómac, perquè sinó el fet de pintar !!!!, per pintar a catedrals, monestirs o a parets de ravals???, estic fins els ous i necessito aquesta acció directa i no per estar esperant un tren sense destinació final ni estacions per parar-s'hi...
i cal fer més, molt més, però...
començo un projecte nou, ja, però és un secret, de moment...
demà serà dissabte?
el gat acava d'entrar del carrer
el vent del ventilador es vermell
estais solo, diu un personatge de...
quatre lluitadors amb ganivets a les mans
tinc que trucar eldígoras, farà anys,
el cap
i
fi
:
© toni cortadella, 2011, (sense títol)
 
 
Copyright © xaropdement
Blogger Theme by BloggerThemes Design by Diovo.com